واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی آیا امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد؟ آب آشامیدنی ، سالمترین نوشیدنی برای کودکان حریق منزل مسکونی در خیابان فرامرز عباسی مشهد چطور کودکمان را به کتابخوانی علاقه‌مند کنیم؟ جشن‌های تکلیف تجملاتی باعث آسیب به کودکان می‌شود آخرین وضعیت شیرخوارگاه‌های مشهد پس از انتقال کودکان به خانواده‌های متقاضی استعمال دخانیات پیشرفت بیماری «ام‌ اس» را تشدید می‌کند وزن ما در مورد سلامتی‌ بدنمان چه می‌گوید؟ نان سبوسدار بخورید عادت‌های روزمره‌ای که با انجام آن‌ها، سلامت خود را به خطر می‌اندازیم درصد موفقیت درمان ناباروری با روش IVF در ایران چقدر است؟ راهکار‌های طب ایرانی در پیشگیری و تسکین بیماری آسم
سرخط خبرها

کدام استان‌ها بیشترین بازدید نوروزی را داشته اند؟

  • کد خبر: ۱۰۳۰۱۰
  • ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
کدام استان‌ها بیشترین بازدید نوروزی را داشته اند؟
استان فارس پس از تهران، با جذب نزدیک به ۲۳۳ هزار بازدیدکننده در رتبه دوم استان‌های محبوب گردشگران کشور قرار گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، استان تهران با ثبت نزدیک به ۲۵۵ هزار بازدید از آثار تاریخی و موزه‌ها در دو روز نخست سال در رتبه نخست کشور ایستاد و شیراز با حدود ۲۳۳ هزار بازدیدکننده، رتبه دوم را از آن خود کرد.

پس از تهران و فارس، استان اصفهان با ثبت بیش از ۹۹ هزار گردشگر در جایگاه سوم قرار دارد. خراسان رضوی، خوزستان، کرمان، کرمانشاه، یزد، لرستان و همدان به‌ترتیب در رتبه‌های چهارم تا دهم قرار گرفته‌اند.

مجموعه فرهنگی‌-تاریخی حافظ پربازدیدترین مجموعه کشور در دو روز نخست امسال بوده و دو مقصد گردشگری دیگر استان فارس، یعنی مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدی و مجموعه تخت جمشید، از این منظر دوم و سوم هستند.

باغ فین کاشان، ارگ کریمخان شیراز، عمارت عالی‌قاپوی اصفهان، مجموعه سعدآباد تهران، مجموعه پاسارگاد، آرامگاه فردوسی در توس و باغ‌موزه چهلستون در اصفهان به ترتیب پرطرفدارترین مقاصد این دو روز بوده‌اند.

بیشترین خرید بلیت آنلاین هم به‌ترتیب برای مجموعه سعدآباد، حافظ، کاخ گلستان، تخت‌جمشید و مجموعه زندیه شیراز انجام شده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->